Idealan dodatak uz puno jela, napitaka, salata ili pak sendviča, paradajz je super povrće koje ne smijete zaobilaziti.

Jedan paradajz srednje veličine sadrži 22 kalorije i 94,5 posto vode. Jedna studija, koju su proveli kineski znanstvenici, otkrila je da konzumiranje paradajza nekoliko puta tjedno može dvostruko umanjiti šanse za obolijevanje od depresije. Osim toga, paradajz sadrži antioksidanse koji štite od raznih bolesti. Međutim, prema studiji, ostalo voće i povrće nema takve prednosti. Jedete li paradajz svaki dan u bilo kojem obliku, smanjujete i šansu za obolijevanje od raka do 50% i čuvate srce.

Evo koje hranjive i korisne tvari sadrži paradajz:

Paradajz je jedan od omiljenih dodataka mediteranskim jelima, a postoji pravo bogatstvo različitih vrsti ove biljke. Velika, mala, crvena, žuta ili smeđa, paradajz štiti zdravlje a za razliku od većine namirnica, najviše pruža ako se termički obradi.

Paradajz ima i svoje mjesto u Guinnessovoj knjizi rekorda, pa je tako 2013 godine izvagana ona najveća od 3.51 kg.

Zdrastvene blagodati rajčice....

Jedna šoljica višanja na dan sadrži samo 90 kalorija, a bogata je hranljivim materijama koje smanjuju rizik od upala, snižavaju nivo šećera i omogućavaju kvalitetniji san.

Višnje su moćan antioksidans, pa samo jedna čašica višanja na dan "tera doktora van", tvrde naučnici sa Univerziteta Mičigen. Oni su otkrili da višnje obiluju melatoninom, hormonom koji reguliše unutrašnji sat organizma i cikluse spavanja. Za bolji san dobar je i prirodni sok od višanja, a ukoliko ga budete pili svaki dan smanjićete probleme s nesanicom i vreme uspavljivanja za oko 20 minuta, pokazalo je istraživanje Univerziteta Pensilvanija i Univerziteta Ročester, prenosi "Medikal Dejli".

Oplemenite svoje osnovne namirnice odličnim blagim carry začinom koji jelu daje posebnu teksturu

Izvorno, curry u prahu je zapravo britanski proizvod koji je nastao za vrijeme njihove kolonijalne vladavine u Indiji. Sama riječ “kari” potječe iz južne Indije, može sadržavati od 5 do 30 različitih začina, te označava jako začinjeno kuhano jelo, koje sadrži različite vrste namirnica. 

Sol je nužna za zdravlje, ali danas se neumjereno dodaje u industrijski prerađenu hranu kako bi poboljšala okus ili usporila propadanje. A previše soli povećava rizik od srčanog i moždanog udara, te smrti povezane s drugim srčanim komplikacijama. Zapadnjaci svaki dan unesu oko 3.300 mg natrija, što je oko 1.000 mg više nego se preporučuje. Ove količine su posebno opasne za starije od 51 godinu, one s povišenim tlakom, dijabetesom te bolesti bubrega – oni ne trebaju više od 1.500 mg natrija na dan.

Stari Kinezi počeli su uzgajati rižu još prije 6000 godina. Na tlu Indije i Kine se još dan danas mogu pronaći njeni divlji preci, pa se stoga te dvije države smatraju pradomovinom riže. S tog podneblja je prenesena u Siriju i istočnu Afriku....

Špinat je prekrasno zeleno lisnato povrće koje pripada skupini namirnica s odličnim nutritivnih sastavom. Bogat je izvor antioksidansa i ima odlična antikancerogena svojstva. Špinat je dostupan tijekom cijele godine, naročito zimi. Možete ga pripremati kao salatu, predjelo, ali i glavno jelo. Špinat krije brojne zdravstvene prednosti, a mi vam donosimo one najznačajnije. 

Spojite li svježi sok od naranči i marmeladu od marelica kao rezultat ćete dobiti ovaj jednostavan kolač koji je izrazito svjež, a oku jako privlačan. Svi potrebni sastojci za ovaj kolač se nalaze svakodnevno u vašoj kuhinji stoga uključite malo mašte i narančin kolač je za tren poslužen.

Poznata američka poslastica koja svoje mjesto redovito pronalazi gotovo u svakom tamošnjem domaćinstvu te je popularizirana kroz američke filmove i serije, nije dostigla tu popularnost u našim krajevima i gotovo ju je nemoguće naći na policama trgovina. Zato je dobro znati kako napraviti maslac od kikirikija u vlastitoj kuhinji.  

Uz sve studije koje ukazuju da su dijetetska gazirana pića povezana s nizom zdravstvenih problema – uključujući i povećani rizik od moždanog i srčanog udara – mogli bismo se zapitati jesu li napici ti koji uzrokuju probleme, ili ih najčešće piju upravo ljudi koji nisu dobroga zdravlja

Dijetalna ili zaslađena pića? Razlika u prisutnosti kalorija svakako postoji. No i jedna i druga gazirana pića imaju nepovoljne posljedice na organizam. Evo popisa najčešćih posljedica.

heljda heljda heljdaIsprobaj bogatu i ukusnu juhu od povrća i heljde
Kišno vrijeme otjeraj ovom ukusnom juhom od heljde. Heljda je bogata hranljivim sastojcima, mineralima i vitaminima pa je odlična u kombinacijama s raznovrsnim povrćem. Za ovu ukusnu juhu potrebno ti je 45 minuta pripreme, a sastojci su dovoljni za 4 porcije

Pravilnom prehranom i kretanjem do zdravlja i zadovoljstvaNekada davno ljudi nisu jeli šećer. Voće nije bilo slatko kao danas, med je bio teško nabavljiv i samo rijetki su ga okusili tijekom života. U prvom stoljeću prije nove ere jedan Grk (Dioscorides) je pri putovanju Indijom napisao- isprobao sam nešto okusa sličnog medu (riječ “slatko” nije se koristila). Konzistencija je slična kao kod soli, može se pregristi kao sol. Otapa se u vodi i dobrro je za liječenje bolnih bubrega i mjehura.

  1. Recept: Kako napraviti smjesu za dijetalni musli
  2. Različit okus: Uporedili Nutellu iz pet različitih zemalja
  3. Smrznuta hrana koju po svaku cijenu treba izbjegavati
  4. Slasne popečke od povrća
  5. Dobar izvor hranjivih tvari
  6. GMO PROIZVODI U NAŠIM TRGOVINAMA: Ovo je popis hrane, slatkiša i pića s GMO!
  7. Domaća Nutela. Oduševite svoju djecu.
  8. Govore majstori za lubenice: kako izabrati pravu u 5 koraka
  9. Eterična ulja koja popravljaju raspoloženje i daju energiju
  10. Jeste li znali za šta se sve može iskoristiti pasta za zube?
  11. Recept: Kako se pravi višnjevača
  12. Konzumirajte sjemenke tikve svaki dan a evo i zašto…
  13. Devet dobrih trikova sa soli
  14. Jedinstvena kombinacija legendarne Cockte i blage gorčine tonika
  15. Dukatos - sunčana strana jogurta - Novi okus ananasa i marakuje
  16. Koje se vino pije uz koje jelo
  17. Okupite obitelj i prijatelje uz ukusne vegetarijanske ražnjiće
  18. 10 super korisnih načina da upotrijebite plastičnu foliju
  19. Mladi luk dobar za zdravlje kostiju, očiju, srca, jača imunitet
  20. Proljeće na vašem tanjuru
  21. Ovaj trik će od bajatog ponovo napraviti svjež hljeb
  22. Degustacija tvrdih sireva
  23. 12 trikova za korištenje sode bikarbone
  24. Kako napraviti jabučni ocat
  25. TOP 4 zdrava napitka koje biste trebali češće piti
  26. SOJINO MLIJEKO
  27. Bijeli luk i ulje od bijelog luka
  28. Kako napraviti domaći sir
  29. Za što sve možemo koristiti pastu za zube
  30. Sajam domaće privrede na Trgu Alije Izetbegović od 12.do 15. novembra
  31. Vedad Njemčević pravi delikatese od đulbešećer ruže za kojim se jagmi BiH
  32. Uštedite vrijeme: Kako skuhati cijeli kukuruz u mikrovalnoj
  33. Za bogatiji okus - PRESIDENT
  34. Čoko somun - originalna ćevabdžijska slastica
  35. Margarin? - Ne, hvala!
  36. Kako napraviti kokice
  37. SVE KORISTI JESTIVOG ULJA
  38. 4 zdrava obroka prije spavanja
  39. Kafe iz vrećice: Što se nalazi u "3 u 1" instant napicima?
  40. BiH na turističkoj listi zastrašujućih zemalja za posjetiti
  41. Loši uvjeti rada za trgovce u BiH
  42. Od 2007. do 2011. godine BiH izgubila milijarde investicija
  43. Autohtoni livanjski sir
  44. Pet načina da zaradite novac na internetu
  45. Popravci računala bez straha!
  46. Trziste u ekspanziji: Potraznja za aromaticnim biljem iz BiH sve veca
  47. U SAD mozemo izvoziti hiljade proizvoda
  48. Swisslion seli u Trebinje, ali ne odlazi iz Hrvatske
  49. Šljive kao superhrana
  50. Zašto su šljive dobre za vas?
  51. 5 razloga zbog kojih ćete jesti više cimeta
  52. Divlji šipak – crvene bobice iz šikare koje pršte vitaminom C
  53. Recept s jajima i rajčicom za savršen doručak!
  54. Prirodni zaslađivači - zdrava alternativa štetnom šećeru
  55. Važnost vitamina A za zdravlje
  56. POTOPITE NOGE U OVU SMJESU I OSLOBODITE SE GLJIVICA NA PRSTIMA – PRIRODNO!
  57. 3 savjeta za smanjenje masnog tkiva
  58. PROVJERENO: Ova dva sastojka za 10 dana uklanjaju žuljeve i grubu kožu sa stopala! (RECEPT)
  59. Sezona je sve bliže: 7 razloga da trešnje jedete što više
  60. Zlatno mlijeko – čudotvoran napitak od kurkume – Recept
  61. Cvjetni prah - pomoć kod slabog imuniteta
  62. Čuvarkuća - Ljekovita biljka široke primjene…
  63. Kako napraviti domaći ljekoviti sirup od koprive
  64. 10 super namirnica za čišćenje organizma
  65. Oblozi od svježeg lišća - ublažite bol i upale pomoću kelja, kupusa, trputca...
  66. Proljetna alergija - prirodni načini liječenja
  67. Kako ojačati imunitet i probuditi organizam u proljeće?
  68. Top 10 načina za upotrebu Nutribulleta
  69. Med sa čurekotom
  70. Kucni insekticidi povezani s nizom bolesti
  71. 5 super-napitaka s jabučnim octom za zdravlje tijekom cijele godine
  72. Najbolji lijek jeseni. Šta sve liječi dunja ?! +recepti
  73. Vitamini i minerali
  74. Trikovi protiv zadaha od bijelog luka
  75. ”VITAMINSKA BOMBA” za jačanje imuniteta — za djecu i odrasle.
  76. Zdrave navike u ishrani
  77. Pripremite se za jesen: Top 10 namirnica koje jačaju imunitet
  78. Kokosovo ulje – najbolje ulje za kosu: prednosti i upotreba
  79. Isprobajte “Visoki C” - smoothie koji će probuditi vaš imunitet
  80. Hladni napitak od zelenog čaja koji će vam razbuditi sva osjetila
  81. Kupina - Čuvar krvnih sudova - 10 dobrih razloga za šaku kupina
  82. Ljekovita svojstva Dunje
  83. Ne jedite ovo prije spavanja
  84. Evo zašto biste jabuku trebali jesti svaki dan
  85. Voće protiv gubitka kose
  86. Prirodna kućna apoteka
  87. Šokantno: Osvježivači zraka opasniji nego što ste mogli naslutiti!
  88. Kako nam kompjuteri uništavaju vid

Stranica 1 od 15

Zdravlje - Pozitiva - Vijesti

face