Ljetni hit Bingosa u saradnji sa ”Bosanskom Adel” - Bingosi umjesto Kupida

Moj san katalog

Osim plivanja, sunčanja, dugih šetnji uz obalu mora i sjajnih zabava, ljeto je godišnje doba u kojem se rađaju nove ljubavi.

Kažu da se ljubav desi kada je najmanje očekujemo, a da je to istina potvrđuje ljubavna priča koja se desila u Bingu. Upravo ova priča bila je inspiracija Bingosima za novi ljetni hit. Nakon što su pokazali da odlično slažu rime, Bingosi su ovaj put odlučili snimiti pjesmu u pop stilu.

Read more: Ljetni hit Bingosa u saradnji sa ”Bosanskom Adel” -...

Uz staru recepturu i novi dizajn, Semberske supe nakon 6 godina ponovo na policama Binga

Moj san katalog

Proizvodni pogon Fabrike za preradu sušenog povrća i začina „Semberka“ u 2017. godini radi punim kapacitetom.

U fabrici se trenutno proizvodi i pakuje Semberski dodatak jelima od 500g ,1000g, 5000g, Bio začin od 150g , a od 15.aprila počela je prerada i sušenje krompira, srijemoša, mrkve i  paštrnjaka i trajat će sve do kraja godine gdje se dnevno prerađuje 50t svježeg povrća i angažovano je i do 130 ljudi. Krajem jula počela je proizvodnja Semberskih supa, a od 1. augusta i pakovanje Semberskog dodatka jelima s povrćem u "pouch" kesicama po 250g. Ova vrsta kesice ima funkciju očuvanja aroma i dolazi uz praktični zip koji će pomoći da se u zatvorenoj kesici sve arome začina sačuvaju što duže.

Read more: Uz staru recepturu i novi dizajn, Semberske supe...

MasterIndex Bosna i Hercegovina: 79% korisnika kartica plaća „plastikom“ za iznose preko 25 KM

BINGO

-       Sarajevo, 28 jun 2017. – Kompanija Mastercard je danas predstavila rezultate prvog ikada MasterIndex BiH istraživanja, studije o finansijskim potrebama i navikama aktivnih korisnika kartica u zemlji. Studija, koja je provedena u aprilu 2017. na reprezentativnom uzorku građana BiH, pokazala je da su platne kartice već stalni dio komercijalnih aktivnosti, gdje je 88% ispitanika izjavilo da koriste svoje kartice svake sedmice, a 32% ih koristi svaki dan.

Kada je u pitanju tip kartice, MasterIndex BiH otkriva da su debitne kartice najčešće, jer je 46% ispitanika reklo da poseduje samo njih, dok 13% ispitanika koristi samo kreditne kartice i 5% samo prepaid kartice. Osim toga, 35% ispitanika poseduju i debitnu i kreditnu karticu, a 1% ispitanika je izjavilo da poseduju sve tri vrste kartica.

Read more: MasterIndex Bosna i Hercegovina: 79% korisnika...

Ljudi širom Istočne Evrope spremni su podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije

BINGO

-      Kompanija Mastercard je danas objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i stavovima javnosti prema sivoj ekonomiji. Studija, koju je proveo IPSOS u 10 zemalja Istočne Evrope (Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Češka, Mađarska, Poljska, Srbija, Slovačka, Slovenija Rumunija) otkrila je da se više od 80% ispitanika protivi sivoj ekonomiji i da pozivaju svoje vlade u borbu protiv nje. Spremni su promijeniti svoje kupovne navike kada shvate da bezgotovinska plaćanja i uzimanje fiskalnih računa pomažu u borbi protiv nezakonite trgovine.

Read more: Ljudi širom Istočne Evrope spremni su podržati vlade...

Plava laguna Croatia Open Umag: Fognini, Monfils i Ćorić najbolja pozivnica za Umag

BINGO

-          Umaški turnir nosiime novog naslovnog sponzora - Plava laguna Croatia Open Umag

-          Egzibicije zaštitni znak Umaga:U prvoj egzibiciji zvijezde Umaga testirat će najveće hrvatske sportske zvijezde, a u drugoj egzibiciji Ivanišević, Cash i Krajiček donose duh Wimbledona

-          Umag kao najprepoznatljiviji turistički brend – uz vrhunski tenis, osiguravakoncerte najvećih domaćih i regionalnih zvijezda i svjetskih poznatih DJ-eva, novost u fashion dijelu programa, ali i u vrhunskom gourmet programu

Read more: Plava laguna Croatia Open Umag: Fognini, Monfils i...

Skoči u avanturu! Skoči u Aqualunu Terma Olimia!

BINGO

Terme Olimia s cjelovitom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom, te od samog postanka nepobjedivim slovenskim naj wellnessom Orhidelia, poziva vas na opušteni odmor sve dane u godini. U ljetnom vremenu, naravno, najatraktivniji je termalni park AQUALUNA, koji svojim bazenima i brojnim vodenim atrakcijama, poziva na vodenu zabavu i relaksaciju za sve generacije.

Očekuju vas bazen s najvećim valovima u Sloveniji, uzbudljivi tobogani,  a za one najhrabrije tu je KING KOBRA – najatraktivniji tobogan u Sloveniji, koji sa završnim padom od 50 stupnjeva, ne ostavlja ravnodušnim niti jednog posjetitelja.

Read more: Skoči u avanturu! Skoči u Aqualunu Terma Olimia!

Beko brine za buduće naraštaje

BINGO

Već sedam godina mi smo najbrže rastući brend u Evropi, gde kupci imaju najviše povjerenja u Beko kada je u pitanju odabir bijele tehnike. To nas čini brendom broj 1 u kategoriji velikih samostojećih kućanskih  uređaja u Evropi. Gledano na svjetskom nivou, mi smo drugi najveći brend bijele tehnike, čiji uređaj se proda svake dvije sekunde u preko 130 zemalja u kojima smo prisutni.

Konstantno težimo unapređenju i razvoju brenda i jačanju zadovoljstva naših korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1,000 stručnjaka, posvećenih kreiranju pametnih riješenja koja Vaš svakodnevni život čine lakšim. 

Read more: Beko brine za buduće naraštaje

Naida Kundurović, Erna Saljević i Lidija Čarapović – Jelčić kao ambasadorice kampanje #zagrlizaljubav!

BINGO

Početkom ovog mjeseca MODAMO.tim je zajedno s kompanijom Bingo doo Tuzla predstavio humanitarnu kampanju u kojoj svaka osoba kupovinom prekrasnog cekera s MADE IN BIH etiketom svoj novac donira za podršku nekim poprilično genijalnim ženama koje se hrabro bore protiv raka dojke.


„Željeli smo povezati dizajn i domaće autore s našim dragim čitateljima i kupcima Bingo marketa. Tako smo došli na ideju da osmislimo artikal koji će biti lijepo dizajniran i koji će nositi MADE IN BIH etiketu te koji će biti cjenovno prihvatljiv za sve. Veoma brzo smo došli na ideju cekera kojeg smo sašili i otiskali u BiH, a na kojem se nalazi jedan od najpopularnijih citata u potpisu Alena Agića iz Tuzle koji je vjerujem svima poznatiji pod imenom Magic Whisperer.“, otkrila nam je vlasnica MODAMO.koncepta, Ana Ćavar o samom početku ove kampanje, dodavši: „Uz citat, kampanja je dobila svoje kompletne obrise jer nas je inspirirao da pozovemo cijelu Bosnu i Hercegovinu da se grli, a kada nam je Tomislav Cvitanušić potvrdio da će s veseljem biti zaštitno lice kampanje, znali smo da imamo prekrasnu priču koju jedva čekamo podijeliti sa svima!“.

Read more: Naida Kundurović, Erna Saljević i Lidija Čarapović –...

Preraspodjelom sačuvati radna mjesta, čim se steknu uslovi obnovit ćemo izgorjeli centar

BINGO

U požaru koji se dogodio u tržnom centru Bingo u Mostaru, 22. aprila u večernjim satima, naš centar u potpunosti je izgorio. 

 U ovoj potresnoj situaciji, sreća je što nema ljudskih žrtava, a naša najveća vrijednost - naši uposlenici, su zbrinuti i dobro su. Jedan dio uposlenika je raspoređen u naše druge trgovine na području Mostara, a ostali su počeli sa korištenjem godišnjeg odmora. Nakon ovoga, ubrzo ćemo praviti nove preraspodjele kako bi se sačuvala radna mjesta. 

U objektu su stečeni uslovi za obavljanje uviđaja, a pripadnici sektora KRIM policije HNK  već su u objektu, uz stalni nadzor vatrogasne brigade, te u narednom periodu očekujemo informacije o uzroku požara. 

Read more: Preraspodjelom sačuvati radna mjesta, čim se steknu...

Donacija madraca MojSan Socijalno pedagoškoj životnoj zajednici-Kamenica, Bihać

MOJ SAN

Socijalno-pedagoškoj životnoj zajednici USK-a u bihaćkom naselju Kamenica od strane predstavnika domaćeg branda MojSan je uručena vrijedna donacija madraca čime je pokazana spremnost da se pomogne djeci bez roditeljskog staranja tj. štićenicima ove ustanove kako bi im smještaj i boravak u ovim starateljskim kućama bio što ugodniji.

Read more: Donacija madraca MojSan Socijalno pedagoškoj životnoj...

Kompanija Mastercard predstavlja novu generaciju biometrijskih kartica

MOJ SAN

SARAJEVO– 20. april 2017. – Kompanija Mastercard danas predstavlja novu generaciju biometrijskih kartica koje kombinuju čip tehnologiju sa otiscima prstiju za praktičnije i bezbjednije potvrđivanje identiteta korisnika kartice prilikom kupovine u prodavnicama.

Južnoafrička Republika je prvo tržište koje testira ovu naprednu tehnologiju kroz dva pilot projekta sa kompanijom Pick n pay, vodećim lancem supermarketa, i Absa bankom, članicom Barclays Afrika grupe.

Nova kartica se zasniva na tehnologiji skeniranja otiska prsta koja se danas koristi za mobilno plaćanje, a koja može da se koristi na svim POS terminalima za čip kartice širom svijeta.

Read more: Kompanija Mastercard predstavlja novu generaciju...

Počelo je... Bez posla ostalo 80 radnika "Konzuma" u BiH

SARAJEVO - Sa 40 radnika "Konzuma BiH" u Sarajevu i oko 40 u Banjaluci nije produžen ugovor na određeno, a sa pet radnika jedne prodavnice u Mostaru raskinut je ugovor na neodređeno, što je obrazloženo time da te prodavnice nisu bile profitabilne i da to nema veze sa krizom u "Agrokoru".

Mersiha Beširović, predsjednica Sindikata trgovine BiH, rekla je da je za pet radnika jedne prodavnice iz Gračanice ponuđen posao u drugim gradovima, ali s obzirom na to da nisu imali prevoz, dogovorili su sa Upravom da budu proglašeni tehnološkim viškom.

Read more: Počelo je... Bez posla ostalo 80 radnika "Konzuma" u...

U SARAJEVU OTVOREN CHIPSY KUTAK

Sarajevo, 23. mart 2017. – Studentski dom „Bjelave“, objekat Studentskog centra Sarajevo jedan je od dva odabrana doma u Bosni i Hercegovini u kome je otvoren Chipsy kutak. Riječ je o moderno opremljenom zajedničkom prostoru predviđenom za druženje i provođenje slobodnog vremena, a koji je poklon brenda Chipsy u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“. Sarajevski Chipsy kutak sadrži moderan namještaj, tehničke uređaje, pa i rekvizite za zabavu u trenucima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu kutka uživaće više od 1.500 studenata smještenih u ovom objektu. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva obrazovanja, nauke i mladih Kantona Sarajevo. 

Read more: U SARAJEVU OTVOREN CHIPSY KUTAK

Konzum - Agrokor priznao da je u problemima: Analiziramo sve opcije stabilizacije poslovanja

Koncern Agrokor objavio je u srijedu poslijepodne kako zajedno sa svojim partnerima analizira sve moguće opcije stabilizacije poslovanja društva te kako ima izrazitu podršku svojih investitora.
"Agrokor zajedno sa svojim partnerima analizira sve moguće opcije stabilizacije poslovanja društva, posebno vodeći računa o zaposlenicima, dobavljačima, investitorima, potrošačima i ostalim partnerima. Imamo izrazitu podršku naših investitora koji aktivno sudjeluju u procesu i javnost ćemo pravodobno izvijestiti o postignutim rezultatima", stoji u kratkoj objavi Ureda za odnose s javnošću koncerna Agrokor.

Read more: Konzum - Agrokor priznao da je u problemima:...

Domaći proizvodi na nepovoljnom položaju: „Konzum“ namjerno guši bh. proizvode! (2)

Muamer Vlahovljak, vlasnik prve bosanskohercegovačke firme za proizvodnju pralina „Mak Zara“ iz Vogošće, rekao je u razgovoru za bh. novinsku agenciju Patria (NAP), kako „Konzum“, kao jedan od vodećih supermarketa u BiH, namjerno guši domaće privrednike, na način da bh. proizvode stavlja na nepristupačna mjesta na svojim policama.

Read more: Domaći proizvodi na nepovoljnom položaju: „Konzum“...

Euromonitor / Bingo prestigao Konzum i postao lider na tržištu BiH

Moj san katalog

Domaći trgovinski lanac Bingo prestigao je Konzum po prodaji u 2016. godini i tako postao tržišni lider, izvještava poslovni portal BiznisInfo na osnovu podataka međunarodne organizacije za istraživanje tržišta Euromonitor.

Euromonitor je, naime, objavio izvještaj o maloprodajnom tržištu u BiH za 2016. u kojem se navodi da je kompanija Bingo „novi tržišni lider" i da je prestigla Konzum po ukupnoj prodaji. U izvještaju se navodi da je stanje u maloprodajnom sektoru u BiH stabilnije nego ukupno stanje u ekonomiji.

Read more: Euromonitor / Bingo prestigao Konzum i postao lider...

Njemački trgovački lanac Lidl ipak ulazi na tržište BiH!?

Moj san katalog

Već se neko vrijeme špekuliralo kako poznati njemački lanac trgovina Lidl dolazi na tržište BiH, mediji su pisali o njihovom ulasku te njihovim navodnim investicijama i preuzimanjima poslovnih objekata na području Sarajeva. Iz kompanije su to demantirali iako su uredno zakupili web domenu lidl.ba što ipak govori o njihovom interesu ili barem početnoj incijativi za širenje na tržište BiH.

No, ipak ovih dana događaju se stvari o kojima smo na stranicama ABCportala ne tako davno i pisali. Naš izvor tvrdi da Konzum povlači robu iz poslovnog objekta Konzum 44 te da su istu već prebacili u objekt u Ložioničkoj 16. Isti izvor nam je neslužbeno otkrio da je ipak u pitanju ulazak Lidla koji bi mogao preuzeti još neke objekte Konzuma u Sarajevu. Koliko su točne ove informacije javnost bi mogla doznati vrlo brzo.

Read more: Njemački trgovački lanac Lidl ipak ulazi na tržište...

SVAKI DAN IMA BOLJI UKUS UZ CHIPSY OSMIJEH

Moj san katalog

Više od 3.000 studenata smještenih u studentskim domovima u Sarajevu i Banja Luci, dobiti će priliku da koriste kreativni Chipsy kutak, koji će kompanija Marbo donirati u okviru nove Chipsy kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“. Chipsy i Marbo će opremiti zajedničke prostorije u studentskim domovima i na taj način doprinjeti boljim uslovima za život i učenje. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Ministarstva prosvjete i kulture Republike Srpske.

Read more: SVAKI DAN IMA BOLJI UKUS UZ CHIPSY OSMIJEH

Zimski Wellness - Dodir vrućeg vjetra ili magičnost Orhidelie?

Moj san katalog

Ukoliko niste ljubitelji zime i niskih temperatura onda je zimska wellness ponuda Termi Olimia idealna ponuda za vas i poklon vašem tijelu. Neka vas zimske boje okolice, jedinstveni sauna programi, magičnost Wellness-a Orhidelia i opuštanje u vrhunskim wellness centrima povedu u poseban svijet dobrog raspoloženja i opuštajućeg doživljaja.

Read more: Zimski Wellness - Dodir vrućeg vjetra ili magičnost...

Brand Moj San izmamio osmjehe mališanima

karting sarajevo

"Najveće bogatstvo u životu ljudskog bića su djeca i dječiji osmjeh", kažu u brandu Moj San. Ova domaća kompanija je ponovno izmamila osmjehe na lica djece i to ovaj put u gradu Kaknju, vrijednom donacijom opreme za potrebe vrtića Mladost. Ovo je deseta donacija sličnog tipa koju je ova kompanija sa velikim srcem realizirala ove godine, i kako kažu, posebno zadovoljstvo predstavlja činjenica da je to urađeno u Kaknju, gradu gdje ova firma egzistira i radi. Do sada su donacije uručene bolnicama i kliničkim centrima širom Bosne i Hercegovine. Izuzetno uspješnu 2016. godinu, simbolično, pred početak nove 2017. godine, brand Moj San završava donacijom madraca, pokrivača, jastuka i jastučnica Javnoj ustanovi vrtić "Mladost" Kakanj što predstavlja svojevrstan poklon ove regionalno poznate kompanije gradu Kaknju. 

Read more: Brand Moj San izmamio osmjehe mališanima

Svečano otvorenje najveće zatvorene karting arene u suterenu Bingo HM Stup (bivši Merkur)

karting sarajevo

NAJIŠČEKIVANIJI FILM GODINE ROGUE ONE: PRIČA IZ RATOVA ZVIJEZDA POGLEDAJTE U NAJMODERNIJEM KINU U BIH!

Novi CineStarov multipleks u tuzlanskom Bingo City centru otvara svoja vrata 16. decembra/prosinca 2016. godine u 19 h spektakularnim vatrometom, a građani Tuzle moći će toga dana uživati u posebnim iznenađenjima i najnovijim filmskim naslovima za koje će uz jednu kupljenu ulaznicu drugu dobiti gratis.

Tako će već od prvog dana otvorenja, na programu biti najočekivaniji film godine Rogue One: Priča iz ratova zvijezda koji će Tuzlaki moći pogledati u 3D-u, urnebesna komedija Ludi Božić u uredu, krimi drama s Bryanom Cranstonom Infiltrator, Disneyeva animacija Vaiana: Potraga za mitskim otokom i mnogi drugi.

Read more: Svečano otvorenje najveće zatvorene karting arene u...

CINESTAR TUZLA NA DAN OTVORENJA TUZLAKE ČASTI KINO ULAZNICAMA 1 + 1 GRATIS!

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

NAJIŠČEKIVANIJI FILM GODINE ROGUE ONE: PRIČA IZ RATOVA ZVIJEZDA POGLEDAJTE U NAJMODERNIJEM KINU U BIH!

Novi CineStarov multipleks u tuzlanskom Bingo City centru otvara svoja vrata 16. decembra/prosinca 2016. godine u 19 h spektakularnim vatrometom, a građani Tuzle moći će toga dana uživati u posebnim iznenađenjima i najnovijim filmskim naslovima za koje će uz jednu kupljenu ulaznicu drugu dobiti gratis.

Tako će već od prvog dana otvorenja, na programu biti najočekivaniji film godine Rogue One: Priča iz ratova zvijezda koji će Tuzlaki moći pogledati u 3D-u, urnebesna komedija Ludi Božić u uredu, krimi drama s Bryanom Cranstonom Infiltrator, Disneyeva animacija Vaiana: Potraga za mitskim otokom i mnogi drugi.

Read more: CINESTAR TUZLA NA DAN OTVORENJA TUZLAKE ČASTI KINO...

Niske cijene donose radosti - Novi Bingo TV spot će osvojiti i vaše srce!

Moj san katalog

Kraj godine je period obično rezervisan za punu posvećenost porodici i prijateljima, ali isvimsitnicama koje donose praznici. Oko nas su i reklame koje bude tople praznične emocije,a one su još jače kada izanjih stoji domaća kompanija. Bingo i ovoga putanastavlja sa ugodnim iznenađenjima, a novom kampanjompodsjeca na sitne životne radosti koje često zaboravimo u brzom životnom tempu. 

Read more: Niske cijene donose radosti - Novi Bingo TV spot će...

Transparentni finansijski sistem kao sredstvo u borbi protiv sive ekonomije u BiH

Sarajevo, 23. novembar, 2016. godine – Kompanije Mastercard i EY predstavile su novu studiju o stanju sive ekonomije u Bosni i Hercegovini koja analizira faktore koji utiču na pojavu ovog problema i predlaže regulatorne mjere koje bi doprinijele uvođenju neprijavljenih ekonomskih aktivnosti u zvanične finansijske tokove. Rezultati studije pokazali su da je nivo sive ekonomije u BiH iznosio 25,5% 2014. godine, a da sektor hrane, pića i cigareta u toj brojci učestvuje sa 42%.

 

Read more: Transparentni finansijski sistem kao sredstvo u borbi...

GDJE ŽELJE OŽIVE - Na dan otvorenja Bingo City Center posjetilo više 60 000 ljudi

Moj san katalog

Spektakl upriličen povodom svečanog otvorenja Bingo City Center-a ostat će dugo u sjećanjima posjetilaca iz Tuzle i regiona.
Više od 60 000 ljudi bilo je dio novog početka za kompaniju Bingo. Zabava je počela nakon presijecanja vrpce u 14 sati, kada je više od 40 regionalnih i internacionalnih brendova otvorilo svoja vrata, a nastavila se uz razne igre poput „Lova na blago“ mađioničare i mnoga druga iznenađenja.

Read more: GDJE ŽELJE OŽIVE - Na dan otvorenja Bingo City Center...

Donacija branda Moj San Univerzitetskom kliničkom centru u Banjaluci

Moj san katalog

Proizvođač sistema za spavanje, Moj San, je 8.11.2016. godine uručio vrijednu donaciju madraca Univerzitetskom kliničkom centru  u Banjaluci. Moj San, renomirani domaći proizvođač madraca i ostalih proizvoda za spavanje je prepoznao bitnost funkcioniranja institucije kao što je ova te madrace uručio u rekonstruirani dio Univerzitskog kliničkog centra. 

Read more: Donacija branda Moj San Univerzitetskom kliničkom...

Razlika između ljetnih, zimskih i cjelogodišnjih guma

KRALJ CIJENA BINGOU većini Evropskih zemalja postoje striktni zakoni koji obavezuju vozače i sve učesnike u saobraćaju da poštuju pravila korištenja zimskih guma i opreme u zimskim uslovima na cesti. Zimska oprema podrazumijeva četiri zimske M+S gume na sva četiri točka minimalne dubine gaznog sloja 4 milimetra ili ljetne gume minimalne dubine 4 milimetra sa spremnim lancima za pogonske točkove. Trenutno ne postoje zakoni koji bi zahtijevali od učesnika u prometu da ljeti voze na ljetnim gumama što ne znači da to nije ispravno i isplativo na više načina. Kao prvo ljetne gume imaju značajno kraći zaustavni put kada je temperatura iznad 7 Celzijevih stepeni, troše manje goriva od zimskih guma pri većim temperaturama i manje se troše i habaju na visokim temperaturama. Vozeći zimske gume u ljetnim uslovima na cesti one gube svoja osnovna svojstva te će njihovo ponašanje u sljedećoj zimskoj sezoni (ukoliko se budu vozile preko ljeta) biti značajno umanjeno.

 

 

Read more: Razlika između ljetnih, zimskih i cjelogodišnjih guma

Opel Mokka X i Zafira predstavljeni na bh. tržištu

OPEL MOCCA I ZAFIRA

Kompanija Opel predstavila je nove automobile na našem tržištu, a radi se o modelima Mokka x i Zafira. Za promociju je odabrana olimpijska planina Jahorina, gdje su organizovane i kratke test vožnje tokom kojih smo se mogli malo bolje upoznati s novim modelima ovog njemačkog proizvođača.

Počet ćemo s atraktivnim Opel Mokka X modelom, čiji je prethodnik od premijere 2012. godine prodat u 600.000 primjeraka i tada se zvao samo Opel Mokka. Nova generacija pored imena Mokka donosi i oznaku „X“ koja će se ubuduće nalaziti na svim Opelovim kompaktnim SUV modelima, a prema najavama iduće godine dolaze dva nova SUV-a. 

Read more: Opel Mokka X i Zafira predstavljeni na bh. tržištu

Visoke cijene protestovale ispred Binga

KRALJ CIJENA BINGOSarajevo 21.10.2016. – Neobičan prizor je danas dočekao kupce Bingo plus objekta u Kolodvorskoj ulici u Sarajevu. Visoke cijene izgleda ne odustaju od svoje namjere da dođu na police Binga, najvećeg domaćeg trgovačkog lanca. Nakon neuspješnog prošlosedmičnog pokušaja, koji je nasmijao kupce širom zemlje, visoke cijene su organizovale protest ispred ulaza u Bingo Plus objekat u Kolodvorskoj ulici.

 

 

Read more: Visoke cijene protestovale ispred Binga

Croatia Airlines obilježio 20 godina letenja na liniji Zagreb – Sarajevo i dva desetljeća suradnje s Međunarodnim aerodromom Sarajevo

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Sarajevo, 19. listopada 2016. - Croatia Airlines, hrvatski nacionalni avioprijevoznik i član udruge Star Alliance, danas je u sarajevskoj zračnoj luci obilježio 20. obljetnicu kontinuiranog letenja na međunarodnoj redovitoj liniji Zagreb – Sarajevo.

Na svečanosti, koja je održana u najvećoj i najvažnijoj zračnoj luci Bosne i Hercegovine, istodobno je obilježeno i dvadeset godina uspješne poslovne suradnje Croatia Airlinesa i Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Read more: Croatia Airlines obilježio 20 godina letenja na...

APEL - Za Bjelašnicu i Igman

SKOLA

Rijeka Bosna izvire na istom mjestu milione godina i uvijek se mogla piti na samom izvorištu!!! U zadnjih 20 godina, kako je  krenula izgradnja na Bjelašnici i neopravdana izgradnja u vodozaštitnoj zoni /općina Ilidža/ ne preporučuje se kupanje na Vrelu Bosne jer se može dobiti gljivično oboljenje, a pogotovo za piće!

Read more: APEL - Za Bjelašnicu i Igman

AS GROUP ekskluzivni distributer brandova kompanije iz Gradačca: Domaći Swity ponovo na tržištu

Swity sokovi

Gradačac, 12. august 2016. – Bosanskohercegvački prerađivač voća i povrća Swity d.o.o. plasirao je na tržište, nakon uspješnog ponovnog pokretanja proizvodnje, prve količine visoko kvalitetnih prirodnih Vegafruitovih sokova. Tako će se na policama u novim tetra - pak pakovanjima od 1 l naći Swity narandža, jabuka, borovnica, višnja, i multivitamin, a ranije je već počela distribucija Swity sokova u staklenkama od 200 ml.

Read more: AS GROUP ekskluzivni distributer brandova kompanije...

MojSan madraci u Hotelu Hills Sarajevo

Moj san katalog

MojSan, vodeći bosanskohercegovački proizvođač sistema za spavanje, u posljednjih nekoliko godina uz ekspanziju na tržištu BiH i regiona je dio vlastitih kapaciteta usmjerio i na opremanje hotelskih lanaca u BiH i šire. MojSan kao moderna industrija proizvoda namjenjenih kvalitetnom snu prateći svjetske trendove u hotelijerstvu je u prilici ponuditi visokokvalitetne proizvode konstruirane prema kategorizaciji i standardizaciji hotela, apartmana i drugih objekata za sličnu namjenu.

Read more: MojSan madraci u Hotelu Hills Sarajevo

2 x 200g Grand Aroma + poklon limenka

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Krenite u avanturu novog dana sa svojom omiljenom Grand Aroma kafom i prepoznatljivim ukusom koji vas inspiriše. Specijalno za vas, pripremili smo potpuno originalne kutije za kafu, koje će svojim izgledom zauzeti posebno mjesto u vašoj kuhinji... i vašem srcu.

Velika inspiracija ponekad dolazi iz malih stvari i detalja koji čine život... kao što je šoljica kafe sa kojom započinjete svaki novi dan ili originalna kutija za kafu koja odiše dobrim ukusom i čuva njenu svježinu.

Kupovinom 2x200g Grand Aroma kafe u ovom setu vas očekuje jedna od dvije posebno dizajnirane kutije za kafu koje čuvaju jedinstveni ukusi Aromu za početak novog dana.

Read more: 2 x 200g Grand Aroma + poklon limenka

ROSAL LIP BALM MAGIC PINK:KAMELEONSKI BALZAM ZA USNE

HOTEL BREZA**** - 2015 OLIMSKI ODMOR – 20 % 1.3. – 3.4.2015

Jedinstveni ROSAL Lip Balm Magic Pink - crni balzam za ružičaste usne! Puni intenzitet i nijansa ružičaste boje vidljivi su kroz 5 min. Za individualizirani izgled jer dugotrajna nijansa boje ovisi o pH kože usana.

ROSAL, vodeća hrvatska marka njege usnica, predstavio je još jednu tržišnu inovaciju.Kako biste se osjećali lijepo, njegovano i u trendu, tu je jedinstveni Rosal lip balm Magic Pinkkoji mijenja boju poput kameleona – prvi put na tržištu,crni balzam za usne koji ostavlja magični ružičasti trag na usnama!


RLB Magic Pink sadrži specijalni pigmentkoji se ovisno o pH kože usana pretvara u savršenu nijansu ružičaste boje, pružajući usnama individualiziranu nijansu! Dakle, svakome daje drugačiju boju usana, od svjetlije ružičaste do tamnije, ovisno o količini nanosa balzama te osobnom pH faktoru kože.

Rosal Lip Balm Magic Pink ima oblik ruža tj. koso rezanje za lakše i precizno nanošenje. Zanimljivo je da ružičasta boja pigmenta postiže svoj pravi intenzitet par minuta nakon nanošenja tako da su konačna jačina inijansa boje vidljive je nakon otprilike 5 min od nanošenja (boja se pojačava kroz tih nekoliko minuta!). A zavodljiva boja na usnama je postojana i traje dugo...

Read more: ROSAL LIP BALM MAGIC PINK:KAMELEONSKI BALZAM ZA USNE

SVI KATALOZI NA JEDNOM MJESTU

Turističke ponude

Slatko - Slani RECEPTI

NAJNOVIJE ZANIMLJIVOSTI

Savjeti za malo zdraviji život

TOP INFO

TOP KATALOZI