Idealan dodatak uz puno jela, napitaka, salata ili pak sendviča, paradajz je super povrće koje ne smijete zaobilaziti.

Jedan paradajz srednje veličine sadrži 22 kalorije i 94,5 posto vode. Jedna studija, koju su proveli kineski znanstvenici, otkrila je da konzumiranje paradajza nekoliko puta tjedno može dvostruko umanjiti šanse za obolijevanje od depresije. Osim toga, paradajz sadrži antioksidanse koji štite od raznih bolesti. Međutim, prema studiji, ostalo voće i povrće nema takve prednosti. Jedete li paradajz svaki dan u bilo kojem obliku, smanjujete i šansu za obolijevanje od raka do 50% i čuvate srce.

Evo koje hranjive i korisne tvari sadrži paradajz:

Paradajz je jedan od omiljenih dodataka mediteranskim jelima, a postoji pravo bogatstvo različitih vrsti ove biljke. Velika, mala, crvena, žuta ili smeđa, paradajz štiti zdravlje a za razliku od većine namirnica, najviše pruža ako se termički obradi.

Paradajz ima i svoje mjesto u Guinnessovoj knjizi rekorda, pa je tako 2013 godine izvagana ona najveća od 3.51 kg.

Zdrastvene blagodati rajčice....

Jedna šoljica višanja na dan sadrži samo 90 kalorija, a bogata je hranljivim materijama koje smanjuju rizik od upala, snižavaju nivo šećera i omogućavaju kvalitetniji san.

Višnje su moćan antioksidans, pa samo jedna čašica višanja na dan "tera doktora van", tvrde naučnici sa Univerziteta Mičigen. Oni su otkrili da višnje obiluju melatoninom, hormonom koji reguliše unutrašnji sat organizma i cikluse spavanja. Za bolji san dobar je i prirodni sok od višanja, a ukoliko ga budete pili svaki dan smanjićete probleme s nesanicom i vreme uspavljivanja za oko 20 minuta, pokazalo je istraživanje Univerziteta Pensilvanija i Univerziteta Ročester, prenosi "Medikal Dejli".

Oplemenite svoje osnovne namirnice odličnim blagim carry začinom koji jelu daje posebnu teksturu

Izvorno, curry u prahu je zapravo britanski proizvod koji je nastao za vrijeme njihove kolonijalne vladavine u Indiji. Sama riječ “kari” potječe iz južne Indije, može sadržavati od 5 do 30 različitih začina, te označava jako začinjeno kuhano jelo, koje sadrži različite vrste namirnica. 

Sol je nužna za zdravlje, ali danas se neumjereno dodaje u industrijski prerađenu hranu kako bi poboljšala okus ili usporila propadanje. A previše soli povećava rizik od srčanog i moždanog udara, te smrti povezane s drugim srčanim komplikacijama. Zapadnjaci svaki dan unesu oko 3.300 mg natrija, što je oko 1.000 mg više nego se preporučuje. Ove količine su posebno opasne za starije od 51 godinu, one s povišenim tlakom, dijabetesom te bolesti bubrega – oni ne trebaju više od 1.500 mg natrija na dan.

Stari Kinezi počeli su uzgajati rižu još prije 6000 godina. Na tlu Indije i Kine se još dan danas mogu pronaći njeni divlji preci, pa se stoga te dvije države smatraju pradomovinom riže. S tog podneblja je prenesena u Siriju i istočnu Afriku....

Naši krajevi su poznati po ovom voću. Šljive ovih dana doživljavaju svoj vrhunac, pa je pravi trenutak da ovo niskokalorično voće iskoristite u svojoj ishrani. Dok tokom ostalih perioda godine možemo da ih jedemo u različitim drugim oblicima (pekmez, suve šljive...) sada je pravi trenutak da priuštite sebi sočne, svježe šljive po kojima su naši krajevi poznati.

Špinat je prekrasno zeleno lisnato povrće koje pripada skupini namirnica s odličnim nutritivnih sastavom. Bogat je izvor antioksidansa i ima odlična antikancerogena svojstva. Špinat je dostupan tijekom cijele godine, naročito zimi. Možete ga pripremati kao salatu, predjelo, ali i glavno jelo. Špinat krije brojne zdravstvene prednosti, a mi vam donosimo one najznačajnije. 

Spojite li svježi sok od naranči i marmeladu od marelica kao rezultat ćete dobiti ovaj jednostavan kolač koji je izrazito svjež, a oku jako privlačan. Svi potrebni sastojci za ovaj kolač se nalaze svakodnevno u vašoj kuhinji stoga uključite malo mašte i narančin kolač je za tren poslužen.

Poznata američka poslastica koja svoje mjesto redovito pronalazi gotovo u svakom tamošnjem domaćinstvu te je popularizirana kroz američke filmove i serije, nije dostigla tu popularnost u našim krajevima i gotovo ju je nemoguće naći na policama trgovina. Zato je dobro znati kako napraviti maslac od kikirikija u vlastitoj kuhinji.  

Uz sve studije koje ukazuju da su dijetetska gazirana pića povezana s nizom zdravstvenih problema – uključujući i povećani rizik od moždanog i srčanog udara – mogli bismo se zapitati jesu li napici ti koji uzrokuju probleme, ili ih najčešće piju upravo ljudi koji nisu dobroga zdravlja

Dijetalna ili zaslađena pića? Razlika u prisutnosti kalorija svakako postoji. No i jedna i druga gazirana pića imaju nepovoljne posljedice na organizam. Evo popisa najčešćih posljedica.

heljda heljda heljdaIsprobaj bogatu i ukusnu juhu od povrća i heljde
Kišno vrijeme otjeraj ovom ukusnom juhom od heljde. Heljda je bogata hranljivim sastojcima, mineralima i vitaminima pa je odlična u kombinacijama s raznovrsnim povrćem. Za ovu ukusnu juhu potrebno ti je 45 minuta pripreme, a sastojci su dovoljni za 4 porcije

Pravilnom prehranom i kretanjem do zdravlja i zadovoljstvaNekada davno ljudi nisu jeli šećer. Voće nije bilo slatko kao danas, med je bio teško nabavljiv i samo rijetki su ga okusili tijekom života. U prvom stoljeću prije nove ere jedan Grk (Dioscorides) je pri putovanju Indijom napisao- isprobao sam nešto okusa sličnog medu (riječ “slatko” nije se koristila). Konzistencija je slična kao kod soli, može se pregristi kao sol. Otapa se u vodi i dobrro je za liječenje bolnih bubrega i mjehura.

  1. 4 ukusna jela koja čuvaju kućni budžet
  2. Recept: Kako napraviti smjesu za dijetalni musli
  3. Različit okus: Uporedili Nutellu iz pet različitih zemalja
  4. Smrznuta hrana koju po svaku cijenu treba izbjegavati
  5. Slasne popečke od povrća
  6. Dobar izvor hranjivih tvari
  7. GMO PROIZVODI U NAŠIM TRGOVINAMA: Ovo je popis hrane, slatkiša i pića s GMO!
  8. Domaća Nutela. Oduševite svoju djecu.
  9. Govore majstori za lubenice: kako izabrati pravu u 5 koraka
  10. Eterična ulja koja popravljaju raspoloženje i daju energiju
  11. Jeste li znali za šta se sve može iskoristiti pasta za zube?
  12. Recept: Kako se pravi višnjevača
  13. Konzumirajte sjemenke tikve svaki dan a evo i zašto…
  14. Devet dobrih trikova sa soli
  15. Jedinstvena kombinacija legendarne Cockte i blage gorčine tonika
  16. Dukatos - sunčana strana jogurta - Novi okus ananasa i marakuje
  17. Koje se vino pije uz koje jelo
  18. Okupite obitelj i prijatelje uz ukusne vegetarijanske ražnjiće
  19. 10 super korisnih načina da upotrijebite plastičnu foliju
  20. Mladi luk dobar za zdravlje kostiju, očiju, srca, jača imunitet
  21. Proljeće na vašem tanjuru
  22. Ovaj trik će od bajatog ponovo napraviti svjež hljeb
  23. Degustacija tvrdih sireva
  24. 12 trikova za korištenje sode bikarbone
  25. Kako napraviti jabučni ocat
  26. TOP 4 zdrava napitka koje biste trebali češće piti
  27. SOJINO MLIJEKO
  28. Bijeli luk i ulje od bijelog luka
  29. Kako napraviti domaći sir
  30. Za što sve možemo koristiti pastu za zube
  31. Sajam domaće privrede na Trgu Alije Izetbegović od 12.do 15. novembra
  32. Vedad Njemčević pravi delikatese od đulbešećer ruže za kojim se jagmi BiH
  33. Uštedite vrijeme: Kako skuhati cijeli kukuruz u mikrovalnoj
  34. Za bogatiji okus - PRESIDENT
  35. Čoko somun - originalna ćevabdžijska slastica
  36. Margarin? - Ne, hvala!
  37. Kako napraviti kokice
  38. SVE KORISTI JESTIVOG ULJA
  39. 4 zdrava obroka prije spavanja
  40. Kafe iz vrećice: Što se nalazi u "3 u 1" instant napicima?
  41. BiH na turističkoj listi zastrašujućih zemalja za posjetiti
  42. Loši uvjeti rada za trgovce u BiH
  43. Od 2007. do 2011. godine BiH izgubila milijarde investicija
  44. Autohtoni livanjski sir
  45. Pet načina da zaradite novac na internetu
  46. Popravci računala bez straha!
  47. Trziste u ekspanziji: Potraznja za aromaticnim biljem iz BiH sve veca
  48. U SAD mozemo izvoziti hiljade proizvoda
  49. Swisslion seli u Trebinje, ali ne odlazi iz Hrvatske
  50. Recept s jajima i rajčicom za savršen doručak!
  51. Prirodni zaslađivači - zdrava alternativa štetnom šećeru
  52. Važnost vitamina A za zdravlje
  53. POTOPITE NOGE U OVU SMJESU I OSLOBODITE SE GLJIVICA NA PRSTIMA – PRIRODNO!
  54. 3 savjeta za smanjenje masnog tkiva
  55. PROVJERENO: Ova dva sastojka za 10 dana uklanjaju žuljeve i grubu kožu sa stopala! (RECEPT)
  56. Sezona je sve bliže: 7 razloga da trešnje jedete što više
  57. Zlatno mlijeko – čudotvoran napitak od kurkume – Recept
  58. Cvjetni prah - pomoć kod slabog imuniteta
  59. Čuvarkuća - Ljekovita biljka široke primjene…
  60. Kako napraviti domaći ljekoviti sirup od koprive
  61. 10 super namirnica za čišćenje organizma
  62. Oblozi od svježeg lišća - ublažite bol i upale pomoću kelja, kupusa, trputca...
  63. Proljetna alergija - prirodni načini liječenja
  64. Kako ojačati imunitet i probuditi organizam u proljeće?
  65. Top 10 načina za upotrebu Nutribulleta
  66. Med sa čurekotom
  67. Kucni insekticidi povezani s nizom bolesti
  68. 5 super-napitaka s jabučnim octom za zdravlje tijekom cijele godine
  69. Najbolji lijek jeseni. Šta sve liječi dunja ?! +recepti
  70. Vitamini i minerali
  71. Trikovi protiv zadaha od bijelog luka
  72. ”VITAMINSKA BOMBA” za jačanje imuniteta — za djecu i odrasle.
  73. Zdrave navike u ishrani
  74. Pripremite se za jesen: Top 10 namirnica koje jačaju imunitet
  75. Kokosovo ulje – najbolje ulje za kosu: prednosti i upotreba
  76. Isprobajte “Visoki C” - smoothie koji će probuditi vaš imunitet
  77. Hladni napitak od zelenog čaja koji će vam razbuditi sva osjetila
  78. Kupina - Čuvar krvnih sudova - 10 dobrih razloga za šaku kupina
  79. Ljekovita svojstva Dunje
  80. Ne jedite ovo prije spavanja
  81. Evo zašto biste jabuku trebali jesti svaki dan
  82. Voće protiv gubitka kose
  83. Prirodna kućna apoteka
  84. Šokantno: Osvježivači zraka opasniji nego što ste mogli naslutiti!
  85. Kako nam kompjuteri uništavaju vid
  86. Žalfija: Prirodni antibiotik i antiseptik
  87. BLAGODATI ŠIPKA - Ova biljka je nevjerojatna riznica zdravlja
  88. 'Snaga' u čaši: Napitak koji čisti krv i vraća energiju

Stranica 1 od 15

Zdravlje - Pozitiva - Vijesti

face