ES2 je elegantan i lagan skuter koji nudi mnoštvo dobrih funkcija, popud LED svjetla, amortizera, kontrolu aplikacije, zaštitu od krađe, što posjedovanje i korištenje ovog skutera vožnju čini ugodnim i zabavnim.
.
ES2 je skuter koji je odličan za početnike, jednostavan i lagan, nećete imati problema u učenju i privikavanju na ovakav tip vožnje. ES2 opremljen je tempomatom i dvostrukim kočnim sistemom što će vam olakšati vožnju i lakše ćete se prilagoditi uslovima na cesti i prometu. Ručka za gas lako se gura, desnom ručkom dajete gas, a lijevom aktivirate regenerativnu kočnicu. Ukoliko želite možete aktivirati i zadnju ručnu kočnicu. Ponekad je dobro imati takvu kočnicu na e-skuteru, podsjeća na klasične romobile, gdje pritiskom noge zaustavljate romobil – što jače pritisnete, brže zaustavi.
Po mom mišljenu ES2 je odličan izbor za vožnju po gradu, zaštićen je sa IP 54, ali bih pripazio dok ga vozite po klizavom i skliskom terenu, pogotovo nakon kiše, jer gume ne prijanjaju najbolje u takvim uslovima.
Što se dizajna tiče,čista desetka. Ima elegantan i jednostavan dizajn. Njegov minimalistički okvir čini da izgleda stilski i moderno, na to se dodaju još LD lampice, koje možete prilagoditi putem aplikacije na vašem telefonu. ES2 je napravljen od aluminijskog kućišta sa plastičnim poklopcima za točkove. Dolazi u dvije boje, srebrenoj i crnoj. Lagan, sklopiv i lak za nošenje. Lako je upravljati s njime, zato ga i koristim za obavljanje svih dnevnih obaveza.
Ono što me najviše brinulo, a vezano je za ES2 jesu njegove čvrste gumene gume. Sama pomisao da su gumene, tjeralo me na razmišljanje kako ću osjetiti svaku nepravilnost na cesti. Gume su zaista tvrde, ali zahvaljujući amortizerima vožnja je pravi užitak.
ES2 dolazi sa amortizerima na svakom točku. Opruge zaista dobro rade na apsorpciji velikih neravnina i rupa na putu.
Što se tiče snage motora, službene specifikacije navode da e-skuter može dostići maksimalnu brzinu od 25km/h, navodi su testirani i tačni, s tim da možete dobiti malo veće ubrzanje, ovisno o vašoj težini.
Skuter ima tri načina napajanja:
Sportski način rada – sa maksimalnim ubrzanjem i brzinom, ali sa povećanjem potrošnje baterije, vozač težine oko 60 kilograma može ubrzati od 0-25 km/h za 7 sekundi na ravnoj površini.
Standardni način rada – umjereno ubrzanje sa maksimalnom brzinom od 20 km/h.
Eko način rada – relativno sporo ubrzanje sa ograničenjem brzine od 15 km/h, ali sa uštedom baterije.
Eko način rada je kod mene najviše korišten, jer kretanje gradom, uskim ulicama i trotoarima i ne zahtjeva veću brzinu od 15 km/h.
ES2 ima motor od 300 W, te lako osvaja brda koja mi se nađu na putu. Naravno, ne očekujte sada da vas može povući na velikim uzbrdicama, tu ćete već morati pomagati skuteru ili jednostavno sići i taj dio puta pregurati. Sa baterijom od 187W maksimalni domet skutera je 25 kilometara. Litijumske baterije proizvodi Samsung - dobra poznata marka u tech svijetu. Raspon e- skutera ovisi i o tome koliko puta pokrenete ES2. Ukoliko se morati popeti uz brdo, preporučujem vam da par puta potpomognete nogom s tim da pazite da kvakicu za gas ne pritišćete jako, da skutar ne bi otišao, a vi ostali :)) ES2 ima jednu električnu, a drugu mehaničku kočnicu, dobra stvar jeste da uključivanjem električne kočnice dok idete nizbrdo punite bateriju.
Sve u svemu, ES2 je kompaktan skuter, koji vam dugoročno može uštediti mnogo novca. Možete ga pronaći u svim radnjama koje se bave prodajom tehnike i mobilnih uređaja.
.