Pratite sve kataloge besplatno

BiH u Skandinaviji kao nova turisticka destinacija

U strukovnom Magazinu Travel & Trade Gazzette (TTG Nordic) koji se u cijeloj skandinaviji distribuira svim akterima u turizmu objavljen je  tekst pod  naslovom: "BiH nova destinacija na skandinavskom tržištu".

Autor teksta govori o naporima da se BiH u Skandinaviji prezentira kao nova turistička destinacija, a sve zahvaljujući naporima Zlatka Papca prvog čovjeka agencije Lasta Travel iz Mostara koji je dobrom pezentacijom Hercegovine i Dalmacije na sajmu u Geteborgu doprinjeo da se ove godine može očekivati povećan broj turista.

"Očekujemo povećanje broja gostiju iz Švedske od skoro 100 posto u odnosu na 2011. godinu, a znatno je povećan i broj noćenja jer su prošle godine gosti u grupnom segmentu boravili tri noći, a od ove godine borave četiri noći u Hercegovini", pojašnjava Papac za ekapiju, naglašavajući kako su u Lasti Travel ove godine prodali i prvo petodnevno putovanje za 25 gostiju koji će u periodu od 9. do 13. septembra boraviti isključivo u BiH. Putovanje obuhvata Sarajevo, NP Sutjeska, Trebinje, Mostar, Jablanicu i Konjic.

Sva sniženja i rasprodaje na jednom mjestu