Počela je nova Bingova praznična kampanja "KAD GLEDAMO SRCEM, BIRAMO DOBRO#. Najveći trgovački lanac u BiH, Bingo d.o.o, započeo je ovogodišnju prazničnu kampanju pod nazivom "Kad gledamo srcem, biramo dobro".
Za kampanju je snimljen TV spot koji dodatno pojašanjava ono što se ovim sloganom namjerava reći.
"Želimo prenijeti poruku svim našim kupcima da se ne opterećuju brzinom kojom nam se praznici približavaju, da ih ne ponese stres praznične kupovine i da samo budu ono što već jesu, a to je - dobri ljudi", kazala je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga Binga.
U sklopu praznične kampanje, Bingo će organizovati i dobrotvornu akciju u saradnji s udruženjem World Vision pod nazivom „Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci“.
Tokom ove akcije, zabavno-edukativna predstava Klovnologija i mnoštvo novogodišnjih paketića, obradovat će 500 djece u 5 bosansko-hercegovačkih gradova: Kalesija, Doboj, Kakanj, Zvornik i Breza.
Riječ je o djeci koja inače nemaju mogućnosti prisustvovati ovako radosnim, zabavnim i edukativnim događajima.
Bingo će, kroz donaciju udruženju World Vision BiH, omogućiti da i ta djeca ove godine osjete prazničnu čaroliju i dobiju razlog za osmijeh.
Darovnoj akciji "Kad gledamo srcem, darujemo radost djeci" svako od nas može doprinijeti tako što će novogdišnji paketić za svoje najbliže kupiti u Bingu.